thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Haziran 30, 2022 Uncategorized No Comments
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak için en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en yerinde bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler evet da iş özetleri hakkında haber içerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek için kıymetiharbiye tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel içerik ve alaka çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok hizmete yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ferlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve sondaj için video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, dâhilğinizi daha aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde tutmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, sınırlı bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en majör içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilişkilantı hazırlamak için harika bir belde. Her içtimai medya platformu farklı içerik türlerine ehil olsa da bütünü bayağı video/resim odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne dağıtmak istediğinizi her hengâm basar önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde sebeplenmek için dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın canlı kullanıcıevet ehil. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaca ve öz olursa yanık hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt tekst içeren kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve alaka sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme için kıymetiharbiye sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabilinden içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün içeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, arama neticelerinda daha etkili sıralarda ve daha pıtrak görülür, dâhilğinize trafik enseışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web dâhilğinizde yerinde antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu daha yerinde hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda daha etkili sonuçlar sağlamlar. Erdemli itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi ilişkilar koparmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir ilişkiya mevrut her tıklama için ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik temizışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), majör hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilişkilantı göstermesi için arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler